Korjauspyyntö

Lomakkeen kautta tehtyjä huoltopyyntöjä käsitellään arkisin toimistomme aukioloaikana. Mikäli asiasi vaatii välitöntä reagointia (esimerkiksi vesivahinko tai oven avauspyyntö) soita asiakaspalveluumme. Mikäli et löydä osoitettasi osoitehaun avulla tai lomakkeen käytössä on haasteita, soitathan asiakaspalveluumme.

INSTRUKTIONER PÅ SVENSKA +

INSTRUCTIONS IN ENGLISH +

Korjauspyyntö

Alla voit täyttää huolto-/korjauspyyntölomakkeen sähköisesti. Täytäthän kaikki kentät.

Teemme voitavamme koronaviruksen leviämisen ehkäisemiseksi ja varmistaaksemme henkilökuntamme työturvallisuuden. Ilmoitathan meille huoltopyynnön yhteydessä, jos työn suorittamisessa on tarpeen ottaa huomioon erityistoimenpiteitä, kuten esimerkiksi henkilökuntamme suojautuminen, tiettyjen tilojen välttäminen tai riskiryhmiin kuuluvien henkilöiden kontaktoinnin välttäminen. Tieto auttaa meitä suojelemaan omaa henkilökuntaamme mahdolliselta altistumiselta, jos tiloihin on tarpeen tulla kiireellisiä huoltotöitä tekemään, eikä huoltotyötä voida siirtää toiseen ajankohtaan. Emme säilytä tietoa sen pidempää aikaa, kuin mikä on tarpeen huoneiston huoltokäynnin hoitamiseksi. Emme kerää emmekä tallenna tai muutoinkaan käsittele yksittäisten henkilöiden terveystietoja, kuten esimerkiksi tietoa henkilön koronavirustartunnasta tai sairaudesta.

Me Kiinteistöhuolto J. Rusanen Oy arvostamme yksityisyyttäsi ja kiinnitämme erityistä huomiota henkilötietojen suojaukseen ja noudatamme hyvää tietojenkäsittelytapaa. Kiinteistöhuolto J. Rusanen Oy tarjoaa kiinteistöhuoltopalveluita taloyhtiöiden käyttöön ja huolehtii taloyhtiöasiakkaidensa asukkaiden huoltopyynnöistä. Pääsääntöisesti lomakkeella kerättyjen ja palvelussa ylläpidettävien asukkaiden henkilötietojen osalta taloyhtiö toimii ko. rekisterin
rekisterinpitäjänä. Kiinteistöhuolto J. Rusanen Oy käsittelee taloyhtiön rekisteriin kuuluvia henkilötietoja kiinteistöhuoltopalveluiden tarjoamiseksi taloyhtiön lukuun. Kiinteistöhuolto J. Rusanen Oy toimii henkilötietojen rekisterinpitäjänä tilaaja-asiakkaana (kuten taloyhtiöt) toimivien tahojen päättäjien ja yhteyshenkilöiden yhteystietojen osalta ja silloin kun asiakassuhde syntyy Kiinteistöhuolto J. Rusanen Oy ja asukkaan välille suoraan esim. ovenavauspalveluun liittyen. Lisätietoja Kiinteistöhuolto J. Rusanen Oy henkilötietojen käsittelystä saat täältä.

 

INTEGRITETSPOLICY +

PRIVACY POLICY +

ISO 9001 -LAATUSERTIFIKAATTI

Kiinteistöhuolto J. Rusanen Oy:lle on myönnetty kesäkuussa 2015 ISO 9001 -laatusertifikaatti.

Tämä on todistus siitä, että työskentelemme asiakkaidemme hyväksi, asiakaslähtöisesti ja järjestelmällisesti. Lisäksi se on tunnustus siitä, että pyrimme jatkuvasti parantamaan palvelumme laatua.

Laatujärjestelmän rakentaminen edellytti mm. kaikkien toimintaprosessien uudelleen tarkastelua sekä niiden yksityiskohtaista kuvaamista ja dokumentointia. Vuosittain tehtävät riippumattoman asiantuntijan auditoinnit tukevat toimintaamme ja pitävät sertifikaatin voimassa jatkossakin.

Ota yhteyttä »

Kiinteistöhuolto J. Rusanen on PHM-partneri

Kiinteistöhuolto J. Rusanen on PHM-partneri – osa kiinteistöpalvelukonserni PHM Groupia. Tehtävänämme on pitää huolta ihmisistä pitämällä huolta heidän asuinympäristöstään. PHM:n kanssa ei tarvitse miettiä, valitseeko kumppaniksi tutun paikallisen vai ison konsernin. PHM Groupilta saa molempien parhaat puolet.

 

Tutustu PHM Groupiin